Landsfinale i Telenor Games i Bergen på lørdag den 19 oktober 2019

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 29. Aug 2019

Telesport Bergen skal arrangere landsfinale i Telenor Games i og rundt Y215 den 19. oktober. Da stiller det lag fra Trondheim, Oslo, Stavanger og Bergen for å konkurrere i følgende aktiviteter:

•            Springeskyting i garasjen. Tilsvarende som skiskytingsstafett, men her løper man (uten gevær) noen runder (200 – 300 meter) i garasjen. Bruker «proft» luftgevær til å få ned 5 blinker på 4+4 skudd. To lag konkurrerer i parallell.

•             Hinderløype rundt Telenor senteret. Løypen skal gjennomføres to ganger og målet er å ha minst mulig avvik mellom de to gangene (selvfølgelig uten bruk av klokke, mobiltelefon el).

•             Ro konkurranse i treningsrom. Hver av deltakerne skal ro 500 meter og det konkurreres i 4 klasser for hhv damer/herrer og for raskeste-tid/idealtid.

•             Heis konkurranse. Konkurransen går ut på hvor mange etasjer (1 – 5 etasje) som laget klarer å løpe på 10 minutter. For å gi det en tvist skal laget ta heisen ned igjen og i heisen vil laget måtte løse noen varierende matteoppgaver (ikke lett med høy puls).

Konkurransene vil starte kl 1200 og pågå frem til ca 1900, og det hadde vært kjekt med publikum som kan heie fram sine favoritter. For de som er innom og heier litt kan vi lokke med en enkel sosial sammenkomst med gode idrettskollegaer fra andre lokasjoner på en pizza-restaurant i Bergen sentrum om lørdagskvelden.

Dersom du ønsker å bidra til arrangementet som funksjonær kan du melde din interesse i kommentarfeltet under (husk navn dersom du ikke innlogget) eller sende en epost til sverre-andreas.berg@telenor.com. Dersom du tenker å være med som publikum er det også fint om du melder din interesse på samme måte slik at planleggingen kan ta høyde for et cirka antall (men du er velkommen selv om du har glemt påmelding!). Påmelding til pizza-kvelden skjer fysisk på Kokstad lørdag 19. oktober.

2 Kommentarer