Medlemsfordeler

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 27. Apr 2020

Som medlem av Telesport Bergen får du tilgang til alle disse fordelene:

• Bli kjent med gode kollegaer på tvers av avdeliger i Bergen.
  • Medlemmer som er ansatt i Telenor-selskaper får hvert år et gavekort (for tiden på kr 400) som kan brukes til betaling av Telenor-profilert idrettstøy fra Trimtex (Webshop)
  • Startavgifter i idrettskonkurranser:
    • Som hovedregel får alle medlemmer refundert startavgifter i idrettskonkurranser som oppfyller vilkårene gitt i retningslinjene
  • Reisestøtte til idrettskonkurranser
    • Medlemmer kan søke om reisestøtte til nasjonale og internasjonale konkurranser (med en del begrensninger som spesifisert i retningslinjene på hjemmesidene)
  • Utgifter til fellesarrangementer som f.eks. Telenor Games, rebusløp, Telemesterskap, Stoltzen og diverse kurs dekkes av laget. Eksempler på kurs de siste årene er f.eks kajakk-kurs (våttkort), skikurs klassisk/skøyting, løpeteknikk-kurs.
  • Mulighet til å leie Velferdssambandets leiligheter i Spania med rabatt (velferdsambandet.no)
  • Deltakelse i andre aktiviteter arrangert av en av gruppene våre, p.t. Friidrett, Sykling, Padeltennis, Ski, Bowling, Svømming, Orientering
  • Tilgang til tilbud fra Vestland Bedriftsidrettskrets
  • Mulighet til å ta initiativ og søke om økonomisk støtte til nye aktiviteter.
  • Rabattavtaler i lokale skiheiser (f.eks. Eikedalen og Myrkdalen)
  • Sosiale arrangement i regi av Telesport

Medlemskontingent er kun kr 250 pr år.

For mer info ta kontakt med noen i styret eller gruppelederne. Styreleder kan kontaktes på helge.ytre-hauge@telenor.no / 99 35 29 69.