Resultat Telenor Games - Frisbeegolf

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 22. Aug 2024

Frisbee-golf var den nest siste konkurransen i årets Telenor Games.

Konkurransen ble gjennomført over tid og på dager som passet for det enkelte lag. Hvert lag fekk dermed også ansvaret for å gjennomføre konkurransen og rapportere resultatene. Dette ser ut til å ha fungert bra, og 7 av lagene har stilt med fulltallige lag.

Lagene skulle gjennom 5 baner. Alle i utgangspunktet "par 3" baner og resultane ble målt utifra snittkast pr. lag.

Ser vi på totalen brukte lagene fra 76 til 133 kast på 5 baner (ulikt antall deltagere pr. lag). Laget med færrest kast ble Telechubbies med kun 76 på 4 deltagere, men frunnet måling på snittkast pr. lag holdt dette dessverre kun til en fjerde plass. Vinneren av konkurransen ble KonKameratene som klarte seg med 82 kast med 5 deltagere (16,4 kast i snitt pr. deltager). På delt andre plass, 4 kast bak, kom Team Top Floor og B-Laget som havnet helt likt med 86 kast med 5 deltagere (17,2 kast i snitt pr. deltager). Vi gratulerer!

Resultater Frisbeegolf og totalscore før spennende finale i morgen!