Påmelding ny sesong Telenor Games Bergen, Sesongen 2023/24

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 11. Okt 2023

Hei alle!

Det nærmer seg ny sesong av Telenor Games, og det er tid for å melde seg på. Sesongen 2023/24 vil starte rundt månedsskiftet oktober/ november og varer til sommer neste år. Øvelser vil bli planlagt utover sesongen og vi satser på en miks av tidligere slagere og nye innslag. Vi håper både nye og gamle deltagere blir med!

I år er det to måter å melde seg på:

- En lagleder melder på sitt lag (inntil 8 personer)

- Du melder deg på individuelt og blir plassert på et lag satt sammen av arrangøren

En melder seg på ved å sende epost til oyvind.spilde@telenor.no. Lagleder må huske å få med lagnavn og navn og epostadresse til alle du melder på. De som melder seg på individuelt må også huske navn og epostadresse. Skriv også om du kan tenke deg å være lagleder og/eller lagmedlem. Du må være medlem av Telesport for å delta (men påmelding er tillatt før medlemskap er registrert).

Et lag består altså av inntil 8 deltagere, men i hver øvelse er det normalt 4 som er aktive. Det er også mulig å stille med færre enn 4, men da vil en miste deltagerpoeng i konkurransen. I noen av øvelsene, inkludert i en eventuell landsfinale, vil det være en fordel at laget har begge kjønn. Vi oppfordrer derfor alle lag til å stille med en god kjønnsbalanse.

Bruk denne sjansen til å få et avbrekk i hverdagen med morsomme aktiviteter og bli bedre kjent med kollegaer på tvers av soner og avdelinger!

Påmeldingsfrist: Fredag 20. oktober.