Jubileumsfest Telesport Bergen 85 år

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 27. Sep 2021

Telesport Bergen fyller 85 år i år og det skal feires! I den anledning inviteres alle medlemmer med følge til jubileumsfest på Hotell Scandic Ørnen i Bergen sentrum lørdag 6. november. Det blir treretters middag og festlig program. Sett av lørdagen i kalenderen og meld deg på!

Frist for påmelding er 30. september og egenandel for festen er kr 300kr for både medlemmer og følge. Påmelding skjer på e-post til meg (rebekka.bjerk@telenor.no) med fullt navn for deg og følge. Innbetaling til konto 3625.85.47696.

Arrangementskomiteèn består av Randi Ivarsøy, Rebekka Bjerk, Sverre Berg, Knut Gjessing og Asbjørn Handegard. Vi er godt i gang med planleggingen og har du innspill eller spørsmål er det bare å ta kontakt.