Telenor Games Bergen, Sesongen 2021-2022

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 12. Mai 2021

Telenor Games Bergen, Sesongen 2021-2022

Det nærmar seg ny sesong av Telenor Games, og det er tid for å melde seg på. Sesongen 2021/22 starter i mai/juni med Ti På Topp som vil pågå heilt frem til oktober. Andre øvelsar vil bli planlagt utover året avhengig av korona-restriksjonar. Se her for opplegg vi har hatt tidligere sesonger. Vi håper både nye og gamle deltakarar blir med!

I år er det to måtar å melde seg på:

1. Ein lagleiar melder på sitt lag (inntil 6 personar)
  2. Du melder deg på individuelt og blir plassert på eit lag satt sammen av arrangøren

I begge tilfeller kan du melde deg på i kommentarfeltet under eller ved å sende epost til oyvind.spilde@telenor.no. Lagleiarar må hugse å få med lagnamn og namn og epost-adresse til alle du melder på. Dei som melder seg på individuelt må også hugse namn og epostadresse. Skriv også om du kan tenke deg å vere lagleiar og/eller lagmedlem. Du må vere medlem av Telesport for å delta (men påmelding er tillatt før medlemskap er registrert).

Eit lag består altså av inntil 6 deltakarar, men i kvar øvelse er det normalt 4 som er aktive. Det er også muleg å stille med færre enn 4, men da vil ein miste deltakarpoeng i konkurransen. I nokre av øvelsane, inkludert i ein eventuell landsfinale, vil det vere ein fordel at laget har begge kjønn. Vi oppfordrar derfor alle lag til å stille med ein god kjønnsbalanse.

Bruk denne sjansen til å få eit avbrekk i kvardagen med morsomme aktivitetar og bli betre kjent med kollegaer på tvers av soner og avdelingar!

Påmeldingsfrist: Torsdag 27. mai.