Online løpetrening og teknikktips

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 5. Apr 2021

I mars og april har ca 20 Telesport-medlemmar gjennomført eller planlagt løpeteknikk-kurs. Som ei oppfølging av dette og eit tilbod til dei som ikkje har deltatt på løpeteknikk-kurs tilbyr vi no online løpetrening og treningsprogram for alle medlemmar.

Innholdet i dette opplegget er:

1. En video om løpeteknikk som guider deg gjennom de viktigste prinsippene for skadeforebyggende og effektiv løpeteknikk.
  2. En video om styrketrening spesielt rettet mot løpere.
  3. Et løpeprogram med tre ulike økter per uke, som oppdateres ukentlig. Dette legges ut kl 08:00 hver mandag.

Dei som har vore på kurs vil kjenne igjen mykje frå punkt 1 og 2. Dette vil vere nyttig repetisjon. For dei som ikkje har vore på kurs er det også mange gode tips her (etter å ha sett videoen eller deltatt på kurs vil du også skjønne kvifor det ligg Spotify spelelister med 180bpm på denne sida )

Punkt 3 er altså eit forslag til treningsprogram som blir oppdatert kvar veke frå veke 13 til veke 24.

Meir informasjon finn du her: https://vestland.bedriftsidretten.no/p/56019/online-lopetrening

Merk at du må ha eit passord for å kome inn på denne sida. Dette er distribuert til medlemmane. Ta kontakt om du ikkje har mottatt dette.