NY BESTILLINGSPERIODE FOR TELENOR-PROFILERT IDRETTSTØY.

Postet av Sverre Andreas Berg den 11. Mar 2021

Hei
Da er vi i gang med en ny bestillingsrunde der Telenoransatte kan bestille Telenor profilert idrettstøy hos Trimtex til sterkt rabatterte priser. Denne ganger er bestilllingsperioden frem til 28 mars 2021.
Hvis du i tillegg er medlem av et av idrettslagene i Telenor, skal du motta en rabattkupong/rabattkode fra ditt lokale idrettslag (eventuelt må du henvende deg til noen i styret for å få denne rabattkoden). Denne rabattkupongen kan du igjen benytte til kjøp av Telenor-profilert idrettstøy. Se forøvrig informasjon på TIF sin hjemmeside https://tif-telenor-idrettsforening.idrettenonline.no/ .Her finner du informasjon om typer tøy, størrelser, kvalitet og hvordan man bestiller.
Merk1: Rabattkoden kan kun brukes til profilert idrettstøy.
Merk2: Profilert idrettstøy kan ikke byttes (ref WEBSHOP -> «Vilkår og retningslinjer» på TIF sin hjemmeside).
Er du ikke medlem i bedriftsidretten, men ønsker å melde deg inn.
Her vil du finne linker til de respektive lokale idrettslagene i Telenor og også informasjon om hvordan man blir medlem.