Telesport Bergen satsar på Ti-på-topp 2020

Postet av Telesport Bergen B.I.L den 29. Apr 2020

Dei fleste har vel fått med seg at Korona-tiltaka har ført til at dei fleste idrettsarrangement har blitt avlyst den siste tida. Og at det nok blir slik ei stund framover. Dette påverkar sjølvsagt også aktiviteten i Telesport, og mange har fått avlyst planlagte konkurransar. No tar Telesport eit initiativ for å få fleste muleg med på eit av dei tilboda som fortsatt finst i bedriftsidretten.

Det er viktigare enn nokon gang å holde seg i form og få frisk luft. Derfor har styret i Telesport Bergen bestemt at vi satser på bedriftsidrettens Ti-på-topp i Bergen kommune i år. Det betyr at vi oppfordrar flest muleg til å bli med og at vi refunderer påmeldingskostnaden til alle våre medlemmar (også nye som melder seg inn :-) ). Alt skal sjølvsagt skje iht gjeldande smittevernreglar:
Ti på topp er en turkampanje som er levert i samråd med kommunale smittevernmyndigheter i området hvor turmålene befinner seg. Grunnet koronasituasjonen er turkampanjen heldigital og alle turbeskrivelser og kart er tilgjengelig i Ti på Topp-appen. For informasjon om hvordan du som deltaker kan bidra til å hindre smitte, se her.
Turmål i BergenTi-på-topp handlar altså om å gå tur på små og store fjelltoppar i Bergen. Totalt er det 17 mål å velge mellom. Alle som besøker 10 toppar får ein deltakarpremie. Kanskje blir det også nokre Telenor-interne premiar eller konkurransar? Det får vi ev kome tilbake til. I første omgang gjeld det å kome i gang. Kanskje kan vi også hevde oss i konkurransen med andre bedrifter? Pr no er det Multiconsult, Sweco, DNB og BIR som er på topp. Det ser ut til å bli perfekt turver no, så det er berre å kome seg ut!

Korleis kjem du i gang?

1. Gå til Ti-på-topp for Bergen: http://bergen.xn--tiptopp-gxa.no/pamelding
  2. Velg Bedriftsklasse
  3. Velg Meld deg på eksisterende bedrift
  4. Velg "Telesport Bergen"
  5. Fyll ut telefon, epost osv for å registrere deg
  6. Betal påmeldingsavgift (ta vare på kvittering du mottar på epost)

Telesport Bergen vil refundere påmeldingsavgifta til alle medlemmer (også dei som er registrert som "passive" medlemmar). Husk å ta vare på kvittering/dokumentasjon. Det vil du få bruk for ifm refusjon mot slutten av året. Informasjon om dette blir sendt ut når det nærmar seg.