Si din mening om bedriftsidretten

Postet av TIF - Telenor Idrettsforening den 6. Des 2019

Hvilke tilbud ønsker du fra bedriftsidretten i Telenor? Hva skal til for at bedriftsidretten kan bli mer relevant for deg hva skal til for at du blir aktiv medlem av et bedriftsidrettslag?

Dette er spørsmål vi i Teleidrettsforbundet (TIF) ønsker svar på. Derfor har vi laget en spørreundersøkelse som tar sikte på å kartlegge hvilke ønsker og behov ansatte har i forhold til de tilbud bedriftsidretten har og skal gi i fremtiden. Vi håper at svarene vil sette oss bedre i stand til å utvikle både nye og eksisterende aktiviteter i regi av bedriftsidretten. «Vår ambisjon er klar: Vi ønsker at flere skal få kjennskap om og bli medlem av bedriftsidretten i Telenor. Vi har mye spennende å tilby»! Dette sier Torbjørn Bekkelien og Solfrid Hagen i Teleidrettsforbundet som begge håper at mange tar seg tid til å svare på undersøkelsen som kun tar to-tre minutter å besvare.

Spørreundersøkelsen finner du under

Blant de som legger inn mailadressen i undersøkelsen vil vi trekke ut 20 gavekort på 500,- kr, så svar nå!

Vi vil komme tilbake med info om resultatet av spørreundersøkelsen og hvordan vi har tenkt å følge opp denne, så følg med på Workplace og besøk gjerne vår hjemmeside (https://tif-telenor-idrettsforening.idrettenonline.no/ )

TIF